AKUPUNKTURLA TEDAVİ EDİLEN HASTALIKLAR

WHO 'ya göre( Dünya Sağlık Örgütü ) Akupunkturla Tedavi Edilen Hastalıklar;

• Solunum Yolu Hastalıkları: Astım , Bronşit , Sinüzit , Larenjit , Farenjit , Tonsillit , Soğuk algınlığı.

•Sindirim Sistemi Hastalıkları: Aft , Diş Ağrısı , Gingivit ,Yemek borusu ve kardia spazmı , Gastrit , Ülser , Kabızlık , İshal , Kolit

• Üro-genital Sistem Hastalıkları: Enüresis nokturna (gece altını ıslatma) , Sistit , Adet düzensizliği , Ağrılı adet .

•Endokrin Hastalıklar: Guatr , Diabet (şeker hastalığı)

•Cilt Hastalıkları: Akne , Psöriazis (sedef) , Zona ve sekeli , Ürtiker , Ekzema, Alerji.

• Nörolojik Hastalıklar: Migren ve diğer baş ağrıları , Fascial paralizi (yüz felci) , Trigeminal nevraji , Dupuytren kontraktörü , Kas hastalıkları , Serebral Palsy , Meniere hastalığı.

• Psikiatrik Hastalıklar: Stres , Depresyon , Uyku bozuklukları , Psikosomatik hastalıklar , Kekemelik , Tikler

• Kalp-Damar Hastalıkları: Taşikardi , Ritm bozukluğu , Hipertansiyon , Hipotansiyon

• Romatizmal Hastalıklar: Romatoid Artrid , Ankilozan Spondilit, Fibromyalji, Behçet , Lupus , Raynaud hastalığı , Tennis elbow , Artozlar (kireçlenme) , Bel, Boyun fıtıkları, diz , kalça, omuz ağrıları

• Alışkanlıklar: Sigara , Alkol