LİPOLİZ

18-75 yaşları arasında bulunan kilolu, bölgesel zayıflamak isteyen, selülitli, çene altı genişlemesi bulunan veya göz torbaları bulunan erkek ve kadınlar aday kimselerdir.
Lipoliz, Avrupa ve Amerika“da oldukça yaygın şekilde kullanılan etkili bir bölgesel zayıflama ve yağ eritme yöntemidir. Soyadan elde edilen fosfatidilkolin, soya lesitininin ana unsurunu oluşturur. Lesitin, yağları parçalayan doğal bir enzimdir. Kolesterol düşürücü ve karaciğeri koruyucu etkisinden dolayı kullanılmasının yanı sıra son yıllarda istenmeyen bölgesel yağ birikimlerinin azalmasında ve selülitlerin tedavi edilmesinde enjekte edilerek kullanılmaktadır.

MEZOTERAPİ NEDİR?

Mezoterapinin cildin mezoderm (orta deri) diye adlandırılan tabakasına uygulanan bir tedavi yöntemidir. 1952 yılında Fransa da Dr. Pistor tarafından vasküler ve lenfatik bozuklukların tedavisinde kullanımı ile gündeme gelmiş ve saygınlaık kazanmıştır. Direkt olarak hedef dokuya etki etmesi ve ağızdan ya da diğer yollarla uygulanan tedaviler gibi tüm vücudu etkilememsi nedeniyle tercih edilir olmuştur.

Kullanım alanları:

• Selülit
• Bölgesel zayıflama
• Saç dökülmesi
• Ergenlik ve hamilelikte oluşan çatlaklar
• Yüz gençleştirme, yara izleri