YÜZ MEZOTERAPİSİ (MEZOLIFTING)

Yüz derisinin yaşlanmasının ilk belirtileri ince çizgi ve kırışıklıkların belirginleşmesi ile ortaya çıkar. Genetik ve çevresel faktörler ile yaşam şartları yaşlanma sürecini etkiler. Yaşlanma engellenemez fakat deri üzerindeki etkileri azaltılabilir ve geciktirilebilir.
Yaşlanma etkilerini azaltabilecek birçok yöntem olmasına karşın yüz mezoterapisi en doğal ve kolay olanıdır.
Mezolift ile yaşlanmayı geciktirici ve belirginleşmiş çizgileri dolgu maddeleri ile giderici uygulamalar yapılabilmektedir.
Yüz, boyun, dekolte ve ellerde uygulanabilen mezolift, orta yaş üstü, yıpranmış cilde sahip, düzensiz beslenen, cildi kuru olan veya ciltte sarkma gibi sorunlarla karşılaşan kişilerde daha net ve belirgin sonuçlar verir.
Daha genç ve yıpranmış ciltlerde düzenli olarak yapılacak yüz mezoterapisi ile cildin sağlıklı, canlı ve olabildiğince genç kalması sağlanır.
Cildin altına enjekte edilecek vitamin, protein, hücre yenileyici, dolaşım düzenleyici gibi bir ilaç karışımıyla uygulanır. Çok ince bir enjektör sayesinde derinin altına karışım enjekte edilir ve bu işlem ortalama 20 dakika sürer.
3 ile 6 seans arasındaki uygulamalarla cildin toparlanması ve canlanması sağlanır. Sonrasında rahatça günlük yaşantıya devam edilebilir, yüzde oluşan hafif kızarıklığı gidermek amaçlı makyaj dahi yapılabilmektedir.